2019. február 17.

ARNI Nemzetközi Tanfolyam


ARNI Nemzetközi Tanfolyam 2019. Május 17.18.19.


Az Action For Rehabilitation From Neurological Injury (ARNI) 


A tanfolyam feladatokhoz kötött technikákon alapuló gyakorlati oktatást, valamint megfelelő ellenállásos tréninget tartalmaz.

A kurzus teljes elméleti anyagot tartalmaz és lehetőséget biztosít a megszerzett tudás esettanulmány során való alkalmazására.
A tanfolyamra jelentkezők csoportban vagy egyénileg használják és általában eltérő előzetes tapasztalatokkal rendelkeznek a stroke utáni funkcionális rehabilitációról és tréningprogramról.


A tanfolyam célja:

Az ARNI programja azon, a stroke hatásaitól szenvedő, páciensek esetében előnyös és hat ösztönzőleg, akiknél a rehabilitáció során a folyamatos mozgás, az egyensúly, a fizikai erőnlét és magabiztosság helyreállítására van szükség·
- Felvázolni a stroke diagnózisának alapelveit.
· Felvázolni a stroke rehabilitációja során megfontolandó tényezőket.
· Felbecsülni a stroke-on átesett kliensek pszicho-szociális szükségleteit és a társadalom nyújtotta szolgáltatásokat.
· Mérlegelni az alap evidenciákat a stroke-on átesett páciensek fizikai aktivitási programjaihoz és azok gyakorlati hasznát.
· Bemutatni biztonságos gyakorlati technikákat, beleértve a felső és alsó testrészek rehabilitációjának kockázati kiértékelését
és azok saját praxisba való átültetését.
· Értékelni, kidolgozni és megtervezni egy, a stroke-on átesett páciensek speciális igényeihez igazodó gyakorlati programot.


A tanfolyam tartalma:


- · Neuroplasztikusság és stroke utáni akciós kontroll
· Akut ellátás és rehabilitáció a rehabilitációs egységekben
· Stroke és a közösségi stroke ellátás
· A professzionális trénerek szerepe
· Rehabilitációs technikák és megküzdési stratégiák

Jelentkezési feltételek és körülmények:


- Tanfolyamra IV. éves gyógytornászhallgatókat, gyógytornászokat, konduktorokat, ergoterapeutákat, orvosokat, gyógypedagógusokat/szomatopedagógusokat, humánkineziológusokat, gyógymasszőröket, nővéreket, rehabilitációs szakembereket várunk!
www.strokeneurorehab.hu


Tom Balchin, MEd, PhD, FRSB, alapitója és igazgatója az ARNI Institute – nak
1997 – ben kaptam stroke – t ami megbénitotta a testem teljes bal oldalát.
2001 – ben inditottam el az ARNI – t (Action for Rehabilitation from Neurological Injury) amely egy jótékonysági szervezet a stroke betegek és családtagjaik számára. A szervezet ma is működik és fejlődik. Jelenleg 120 aktiv ARNI Istruktorunk van Anglia szerte (és néhány más országokban is) és betegek és családtagjaik ezreit segitjük minden évben.
Az én saját stroke utáni rehabilitációm (amiből az ARNI is kifejlődött) egy innovativ kombinációja volt az önvédelmi sportoknak, a súlyokkal való izomfejlesztésnek és a szellemi / önmenedzselési tréningnek. Ez a hármas kombináció ma már klinikai bizonyitékokon alapuló rehabilitációs módszerként szolgál a stroke betegek optimális fejlődése számára.
A stroke után visszanyertem majdnem minden funkcionális mozgásomat, megháromszoroztam a testi, fizikai erőmet és folyamatosan fejlesztem magamat és a technikámat is az elmúlt 20 évben.
A rehabilitációm ideje alatt megszereztem az első diplomámat és általános iskolában tanitottam 2 évig. Utána további tanulmányokat folytattam (MA(Ed) és Phd a Goldsmiths College, London) majd három évig kutató/óraadó tanársegéd voltam a Brunel Egyetemen, London, majd tanfolyam vezető a Reading Egyetemen.
Elkészitettem egy kézikönyvet (handbook for the field, The Routledge International Companion to Gifted Education) és számos más könyv, fejezet tanulmány elkészüléséhez járultam hozzá a „kiemelkedő képességek, kreativ agy és stroke rehabilitáció” területén.
A legutóbbi könyvem a stroke túlélők hatékony és eredményes tréningjéről szól : The Successful Stroke Survivor.
A legutóbbi DVD sorozatom ( 7db DVD) pedig bemutatja azokat az innovativ evidenciákon alapuló önsegitő gyakorlati technikákat amiket a betegek eredményesen használhatnak felépülésükhöz.
Az ARNI karitativ szervezet napi működtetése, felügyelete mellett óraadó tanár vagyok az agyi rehabilitáció témakörében több egyetemen mint Middlesex University, Brunel University and Oxford Brookes University.
Továbbá Titkára vagyok a Királyi Orvosi Társaság, Gyógyászati Szekció Tanácsának ( Medicine Section Council at the Royal Society of Medicine) , az Egyesült Királyság Rehabilitációs Tanácsának, ( United Kingdom Rehabilitation Council, UKRC) és az Egyesült Királyság Stroke Forumának. ( United Kingdom Stroke Forum Conference Steering Group, Stroke Association).
Igazgatója vagyok a Stroke Solutions Társaságnak, továbbá tiszteletbeli kutatója az Oxford Brooks Egyetemnek, tagja a Királyi Biológiai Társaság – nak (Royal Society of Biology, FRSB).
A nevemhez fűződő szabadalmak :
2015 – ben megkaptam az „Order of Mercy” kitüntetést 15 éves önkéntes munkámért stroke betegekkel.
2017 – ben „Order of Merit” érdemrendet kaptam Grúzia Királyi Háztól a nemzetközi rehabilitációban nyújtott szolgálataimért.
Magánemberként eltökélt súlyemelő, fekve nyomó, atléta vagyok ( nem versenyző ). Aikidó -ban és karate -ban barna öves vagyok, és 3 – ik Dan-os Taekwondo minősitésem van (Grand Master Lee, 8th Dan, jelenlegi Grand Master a nemzetközi Teukgong Moosool Federation, South Korean Special Forces).




Nincsenek megjegyzések: