2018. augusztus 25.

Baross Fitness Club Békéscsaba

A Baross Fitness Club egy Funkcionális edzőterem, ahol egyéni és kiscsoportos személyi edzések illetve csoportos tréningek fognak zajlani. A terem adottságait kihasználva a megszokottól egy teljesen eltérő „edzésrendet” fogunk kialakítani. Egy légtérben fognak történni a személyi és a csoportos edzések.

I. Bemutatkozás 

Petrovszkiné Pátkai Lilla, diplomás gyógytornász vagyok. A Szegedi Tudományegyetemen diplomáztam 2014-ben, ezt követően a Dr. Réthy Pál Kórház intenzív és neurológia-stroke osztályán helyezkedtem el.
A sport szeretete mindig végig kísérte az életemet, sokáig versenyszerűen teniszeztem. A gimnáziumi évek alatt ismerkedtem meg az aerobikkal hobbiszerűen, ami nem sokkal később a „munkámmá” vált. Eleinte alakformáló edzéseket tartottam, de az egyetemi évek alatt megismert mélyizom erősítéssel mindenképpen szerettem volna színesíteni az óráimat.
Azt gondoltam, egyesítem a mélyizomtornát az aerobikkal és az akkor igen felkapott testsúlyterheléses mozgásformákkal.
Megalkottam egy új edzéstípust, amit Adrenalinnak neveztem el. Mára 12 éve taposom az oktatói deszkát és igen nagyszámú vendégkörre tettem szert. Az edzőként eltöltött idő alatt sok tapasztalatot gyűjtöttem és egyre inkább azt éreztem, hogy előrébb szeretnék lépni a szakmámban.
Vezetői támogatás hiányában komoly elhatározásra jutottam. 12 év munkájának hátat fordítva, önerőből fogok létrehozni egy olyan sportkomplexumot, ami nagy hiányt fog betölteni a békéscsabai sportéletben.


Elérhetőségek: 

Békéscsaba Baross utca 7. 
Tel.: (30) 197 9797
Facebook: Baross Fitness Club
Nyitvatartás: H-P: 06-21 Szombat: 06-12. Vasárnap Zárva



II. Baross Fitness Club 

II.1. Célok 

A munkám során mindig törekedtem arra, hogy egyedit alkossak. Amikor megtaláltam a terem megfelelő helyét Békéscsabán, tudtam, hogy nem egy sokadik „konditermet”, vagy „ aerobiktermet” szeretnék kialakítani. Diplomás gyógytornászként nem hazudtolhatom meg önmagam és egy olyan teremhez szeretném csak adni a nevem, amiben őszintén hiszek.
A Baross Fitness Club egy Funkcionális edzőterem, ahol egyéni és kiscsoportos személyi edzések illetve csoportos tréningek fognak zajlani. A terem adottságait kihasználva a megszokottól egy teljesen eltérő „edzésrendet” fogunk kialakítani. Egy légtérben fognak történni a személyi és a csoportos edzések.

II.2. Eszköz felszereltség

Nem csupán a terem kialakítása lesz egyedi, hanem az eszközökkel is szeretnénk egy új vonulatot hozni Békés megyébe. Nem tárcsás és lapsúlyos gépekkel lesz tele a terem, sokkal korszerűbb és „könyörtelenebb” eszközök fogják várni a sportolókat. Az edzéseken légellenállásos gépeket fogunk használni, illetve a legismertebb Crossfit eszközök is megtalálhatók lesznek.

II.2.1. Légellenállásos gépek 

ASSAULT AIRBIKE

Az Assault AirBike egy speciális, professzionális szobakerékpár, mozgó karokkal. Erős acél vázszerkezettel és acél ellenállási technológiával rendelkezik. Használata előnyös, mivel az ellenállás csakis rajtunk múlik. Ellenállása annyira erős, amennyire mi hajtjuk a gépet. Minél jobban hajtjuk, annál jobban fékezi a rendszer a mozgásunkat. Amerikában közkedvelt és régóta használt, bevált termék.

CONCEPT2 SKIERG

A Concept2 SkiErg mindenki számára elérhetővé teszi a sífutást! A klasszikus és korcsolyázós technikával űzött sífutás vita nélkül az egyik legnehezebb sport és edzés mód, amit ismerünk. Fejleszti az erőt és kitartást, edzi a lábakat, valamint a karok és a törzset is. A SkiErget lehet használni mind a kétpólusú és klasszikus váltakozó kar technikával is. A gép minden húzásra reagál, így teljes irányítást biztosít a terhelés közben! Az edzés intenzitását lendkerék ellenállásának szabályozásával állíthatjuk be. Lehet egy visszafogott sík terep a cél, vagy intenzív hegymászás. A Concept2 Skiergnek nincs akadály.

CONCEPT2 EVEZŐ

A Concept2 evező a legelterjedtebb evezősgépek közé tartoznak világszinten. Ez az eszköz tökéletes arra, hogy a test valamennyi izmát megmozgassa, miközben igencsak próbára teszi a test tűrőképességét. Kiváló állóképesség fejlesztő és ízület kímélő hatásainak köszönhetően széleskörben használják evezősök, fitness-wellness klubok, általános kiegészítő és bemelegítő eszközként sportegyesületeknél, kórházakban, rehabilitációs intézményekben, a NASA kiképzési bázisain és most végre Békéscsabán is a Baross Fitness Clubban.
A Fitness világ legújabb trendjeként a Crossfit edzésprogramok terjedésével új lendületet kapott az eszköz megjelenése a profi edzőtermekben és edzőprogramokban.

Órarend
Személyi edzés

Futópadon a csajok, háttérben a Mr. Tréning edzés

Fitten 50 felett

Nincsenek megjegyzések: